Co gotować w niedziele?

Śniadanie: 2 naleśniki z pszennej mąki (40 g mąki, 1 jajko, pół szklanki chudego mleka, 1/16 kostki masła, 1 łyżeczka miodu na wierzch), 1 owoc lub pół szklanki soku owocowego.

Obiad: sałatka z tuńczyka: pół filiżanki pokrojonego tuńczyka, sałata do woli, 1 pomidor pokrojony, ćwiartka zielonej papryki, ćwiartka selera, ćwiartka cebuli, pół jabłka, łyżeczka oliwy, cytryna lub ocet.

Kolacja: filet z polędwicy 200 g, pieczony lub z grilla, 1 łyżeczka musztardy, 1 pomidor, sałata do woli, 1 łyżeczka oliwy, cytryna lub ocet, 1 plaster melona.

Przed snem: 3 morele, 5 placków z preparowanego ryżu, 1/4 szklanki chudego mleka.

Jeśli ktoś odczuwa głód mimo spożycia posiłku, może menu uzupełnić o dodatkową porcję świeżych jarzyn.

Radykalne zrzucenie wagi przez tego piosenkarza intryguje rzesze osób mających kłopoty z nadwagą.

Śniadanie: 1 jajko na twardo i szklanka soku grejpfrutowego. II śniadanie: serek biały lub jogurt.

Obiad: sałatki i dowolne ilości zielonych warzyw. Podwieczorek: świeże liście selera, ser lub jogurt.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>