Co jeść na zakończenie dnia?

Kolacja: sałatka z rzodkiewki z jogurtem, wątróbka wołowa z grilla, marchewka, jogurt. o Piątek

Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, jogurt, plaster szynki, kawa lub herbata ze słodzikiem.

Obiad: mała przekąska (jajko z surówką), jogurt, jabłko. Podwieczorek: zimny napój mleczny.

Sobota

Śniadanie: plaster drobiu, serek biały chudy, sok pomidorowy, kawa lub herbata ze słodzikiem.

Drugie śniadanie: jogurt i dwa sucharki. Obiad: szparagi, perliczka lub ćwiartka kurczaka pieczonego w folii z kapustą, pół melona.

Podwieczorek: dwa biskwity (mogą być sucharki). Kolacja: tarta marchew, 200 g białego sera, 1 biskwit.

Śniadanie: plaster chudej szynki, serek biały chudy, sok po-midorowy, kawa lub herbata ze słodzikiem.

Drugie śniadanie: jogurt, 1 biskwit. Obiad: sałatka z krabów, porcja łososia pieczonego w folii, purée z jarzyn, truskawki.

Podwieczorek: 2 biskwity. Kolacja: sałatka z fasoli szparagowej, 200 g białego sera z czosnkiem, |1 biskwit.

Śniadanie: 50 g płatków kukurydzianych na mleku chudym ze słodzikiem, plaster chudej szynki, sok pomidorowy, kawa lub herbata ze słodzikiem.

Obiad: mała przekąska (ryba i surówka), jogurt, plaster arbuza. Podwieczorek: zimny napój mleczny.

Kolacja: pory w sosie winegret, ćwierć kury w białym winie, grzyby gotowane lub w formie sałatki, jogurt.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>