Co jeść w środku tygodnia?

Śniadanie: ugotowane płatki owsiane lub otręby (1 filiżanka), brzoskwinia lub gruszka, pół szklanki mleka chudego, kawa bezkofeinowa albo herbata ziołowa.

Obiad: łosoś lub filet rybny z grilla (100 g), cytryna, przyprawy ziołowe, orzech kokosowy lub gotowana fasolka szparagowa z migdałami, plaster arbuza.

Kolacja: kotlet barani lub wołowy z grilla albo pieczony (200 g), cytryna, przyprawy ziołowe, szpinak gotowany (pół filiżanki) lub sałatka ze szpinaku, pół łyżeczki oliwy, cytryna, filiżanka jagód lub papai albo mango.

Przed snem: 1 chudy jogurt z połową pokrojonego banana, placuszek lub sucharek z preparowanego ryżu, pół szklanki soku z czarnych jagód lub jeżyn.

Śniadanie: 1 jajko na miękko, 0,25 kg białego chudego sera, 1 grejpfrut lub szklanka soku grejpfrutowego, kawa bezko- feinowa lub herbata ziołowa.

Obiad: filiżanka makaronu, pół filiżanki ugotowanych pomidorów bez skórki, pół filiżanki dyni lub brokułów, przyprawy ziołowe, sałata do woli, pół filiżanki krojonych ogórków lub szparagów. Przyprawy: 1 łyżeczka oliwy, cytryna lub ocet. Na deser szklanka kompotu z moreli i gruszek lub jabłko.

Kolacja: 200 g pieczonego kurczaka, 1 cebula, przyprawy ziołowe i cytryna, 5 gotowanych szparagów lub filiżanka gotowanej marchewki, gruszka lub plaster melona.

Przed snem: 1 mały karczoch, pół łyżeczki musztardy i pół łyżeczki oliwy, cytryna, 1 chudy jogurt.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>