Co należy jeść w piątek?

Śniadanie: 1 filiżanka chudego jogurtu, 5 moreli, kawa bez- kofeinowa lub herbata ziołowa.

Obiad: 100 g ryby pieczonej na grillu, cytryna, przyprawy ziołowe, pół filiżanki gotowanej marchewki i pół filiżanki fasolki szparagowej, filiżanka sałatki owocowej.

Kolacja: 100 g wątróbki cielęcej lub kury (bez skórki) z grilla, 1 cebula marynowana, cytryna i przyprawy ziołowe, filiżanka sałatki ze szpinaku z grzybami (pół filiżanki), 1 łyżeczka oliwy, cytryna lub ocet. „Rozpusta” przed weekendem: 1 kawałek ciasta z owocami lub tortu z owocami (bez cukru i czekolady),

– 1 szklanka wina. Przed snem: 1 owoc lub pół szklanki soku owocowego, kawa bezkofeinowa lub herbata ziołowa.

Śniadanie: 2/3 filiżanki płatków zbożowych lub kukurydzianych, 1/3 szklanki chudego mleka, 1 grejpfrut lub szklanka soku grejpfrutowego, kawa bezkofeinowa i herbata ziołowa.

Obiad: 100 g indyka z łyżką borówek lub z połową filiżanki soku borówkowego, 1 filiżanka gotowanych brokułów lub kalafior.

Kolacja: 200 g ryby z grilla lub małży, cytryna, przyprawy zio-łowe, filiżanka gotowanej dyni, filiżanka ryżu lub ryżowe ciastko, ale bez cukru.

Sobotnia „nocna orgia”: 1 koktajl lub jakiś inny napój (ale bez śmietany, kremu i czekolady).

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>