Dieta na czwartek

Obiad: 200 g krótko duszonego świeżego szpinaku, 150 g pieczonej wątróbki cielęcej (bez panierki), 2 ziemniaki w mun-durkach, filiżanka kawy bez cukru, szklanka soku.

Kolacja: szklanka jogurtu, sałatka z różnych świeżych owoców, tost lub kromka chleba razowego, jajko na miękko, cienki plasterek chudej surowej szynki.

Obiad: 200 g gotowanej ryby, porcja zielonej sałaty z sokiem cytrynowym, tost, filiżanka kawy bez cukru, szklanka soku.

Kolacja: omlet z 2 jaj ze świeżą włoszczyzną, sałatka z po-midorów z drobno posiekaną cebulą, przyprawiona sokiem z cytryny. Przed zaśnięciem można zjeść jabłko.

Dietę należy stosować przez 10 dni. Posiłki można wymieniać w ramach pięciodniowego cyklu, tak aby wartość kaloryczna była taka sama. Jeśli komuś będzie bardzo dokuczał głód, wolno mu między posiłkami zjeść jabłko lub schrupać 2 marchewki. Z napojów można wypić dodatkowo 1-2 szklanki wody mineralnej dziennie lub 1-2 szklanki wytrawnego wina.

Dieta marchwiowa. Powyższą dietę propaguje w Szwajcarii Barbara Ahrens. Jest to dieta zdrowa, różnorodna, sprawdzona i niedroga.

Śniadanie: dwa kawałki chrupiącego chleba, dwie łyżki stołowe chudego twarogu, szczypiorek, sól do smaku, szklanka soku z marchwi.

Obiad: sznycel cielęcy (100 g) krótko obsmażony na oliwie. Ja-ko dodatek 10 plasterków świeżego ogórka, lekko podsuszonych na parze z majerankiem, tymiankiem, szczyptą soli i pieprzu.

Kolacja: pół świeżego ogórka, trzy marchewki, jedna duża papryka, 120 g piersi z kury uduszonej na oliwie. Mięso wkroić do uprzednio przygotowanej surówki z ogórka i papryki. Doprawić solą, oliwą i cytryną.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>