Dietetyczne posiłki

Śniadanie: szklanka soku pomarańczowego wego, dwie łyżki stołowe mleka i miodu, ponadto witaminy.

Drugie śniadanie: szklanka soku z selerów. Obiad: 200 g chudego gotowanego mięsa główki sałaty przyprawionej bez oliwy, szklanka jogurtu.

Podwieczorek: szklanka soku pomidorowego, Kolacja: filiżanka bulionu bez tłuszczu, 200 g by, trzy duszone pomidory, szklanka mleka z d

Śniadanie: szklanka soku pomidorowego, pieczywo chrupkie, dwa plasterki słoniny z szynki, szklanka mleka z drożdżami lub kawy z mlekiem, ponadto witaminy.

Drugie śniadanie: szklanka soku z marchwi. Obiad: plasterek pieczonego rostbefu, sałata zielona bez oliwy, szklanka jogurtu, dwa biszkopty z pełnej pszenicy.

Podwieczorek: szklanka soku z warzyw z drożdżami piwnymi. Kolacja: dwa jajka w koszulkach z duszonym szpinakiem, duszone jabłko, herbata z cytryną.

Przed snem: szklanka mleka z drożdżami. o Dzień szósty Śniadanie: połowa grejpfruta, trzy łyżki stołowe płatków owsianych lub zbożowych, zmiękczonych w mleku i zmieszanych z utartym jabłkiem oraz kilkoma orzechami, filiżanka kawy z mlekiem, ponadto witaminy.

Drugie śniadanie: szklanka soku z selerów lub chudego jogurtu. Obiad: połowa pieczonego kurczaka, mieszana sałata bez oliwy, tost, herbata z cytryną.

Podwieczorek: szklanka soku warzywnego z drożdżami. Kolacja: szklanka soku pomidorowego, 125 g kiełbasy na gorąco, pół główki sałaty przyprawionej cytryną.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>