Program żywieniowy

Śniadanie: jajko na miękko, kromka chleba razowego lub pieczywo chrupkie, kawa lub herbata.

Obiad: 100 g chudej szynki, filiżanka gotowanej marchwi, szklanka mleka (zawsze chudego) lub maślanki, herbata.

Kolacja: filiżanka chudego bulionu, 200 g smażonej wątróbki cielęcej, pomidor, filiżanka gotowanego kalafiora (może być mrożony), herbata albo szklanka soku z czarnych porzeczek lub pomarańczowego.

Śniadanie: szklanka soku pomidorowego lub pomarańczowego. Obiad: 125 g smażonego steku z polędwicy, filiżanka gotowanej zielonej fasolki (z puszki) lub pół główki sałaty, szklanka mleka, filiżanka kawy naturalnej.

Kolacja: filiżanka jarzynowego bulionu, dwa chude kotleciki baranie, filiżanka surówki z tartych selerów, pomidor lub strąk papryki.

Śniadanie: jajko na miękko, kromka chleba grahama, razowego lub grzanka, herbata z cytryną.

Obiad: 100 g gotowanego, chudego mięsa, 125 g krótko duszonego szpinaku, 100 g tartych selerów, szklanka mleka.

Kolacja: filiżanka chudego bulionu, połówka smażonego kurczaka, sałatka z pomidorów z dodatkiem drobno siekanej cebuli i natki pietruszki.

Śniadanie: jajko sadzone, kromka chleba razowego, kawa naturalna.Obiad: 200 g duszonego szpinaku, jajko na miękko, poma-rańcza, szklanka mleka, kawa lub herbata z cytryną.

Kolacja: filiżanka bulionu z jarzyn, 200 g gotowanej lub smażonej ryby, sałatka z papryki lub dwa pokrojone pomidory posypane szczypiorkiem bądź surówka z marchwi z jabłkiem i siekaną natką pietruszki, herbata z cytryną. o Dzień szósty

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>