Rozkład dietetycznych posiłków

Śniadanie: kawałek razowego chleba z masłem i miodem, jogurt owocowy, szklanka soku z marchwi.

Obiad: sznycel z kurzej piersi (200 g) obsmażyć na oliwie, lekko posolić. Jako dodatek duży kartofel ugotowany w mundurku. Sałatka: 200 g marchwi utartej na tarce o dużych oczkach, doprawionej sokiem z cytryny wymieszanym z miodem i łyżeczką oliwy.

Kolacja: 250 g świeżej kiszonej kapusty, zmieszanej z plaster-kami pomarańczy, jeden kawałek razowego chleba z masłem. o Dzień trzeci

Śniadanie: jeden kawałek razowego chleba z masłem, jajko na miękko, szklanka soku z marchwi.

Obiad: 150 g spaghetti, możliwie z ciemnej mąki. Sos: jeden duży pomidor udusić z ząbkiem czosnku i pietruszką, doprawić solą. Tym sosem polać makaron i posypać 50 g tartego sera.

Kolacja: trzy duże marchwie, szklanka bulionu, sól do smaku, dwie łyżki śmietany. Podgotowaną marchew utrzeć w mikserze z bulionem i śmietaną. Można marchew przetrzeć przez sito i połączyć z bulionem i śmietaną.

Śniadanie: 100 g płatków kukurydzianych z mlekiem, łyżeczka miodu i banan pokrojony w plasterki. Do tego duża szklanka soku z marchwi.

Obiad: duży świeży ogórek, 150 g chudego twarogu, sól do smaku. Ogórek obrać, przeciąć wzdłuż, wybrać środek i utrzeć z twarogiem, posolić. Nałożyć farsz do ogórków i zapiec w naczyniu żaroodpornym w temperaturze 200°C. Na deser jeden banan.

Kolacja: dwa kawałki razowego chleba z masłem, 200 g pieczeni wołowej na zimno, duża szklanka soku z marchwi. e Dzień piąty

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>