Różne diety

Dr Herman Taller był niezwykle tęgim mężczyzną. Wiele lat prób i doświadczeń poświęcił zwalczaniu tej przypadłości, w końcu odzyskał sylwetkę i zdrowie, a obecnie leczy z otyłości innych.

Dr Taller słusznie zauważył, że całe zło tkwi w węglowodanach. Organizm nie potrafi ich spalić i człowiek zaczyna tyć. Niebezpieczeństwo kryje się w słodyczach, ciastkach, alkoholu i niektórych owocach tylko te produkty objęte są jego za-strzeżeniami. Za najważniejsze dla zdrowia uważa on tłuszcze likwidujące cholesterol, a więc oleje roślinne i rybne. Zaleca, aby codziennie przed posiłkiem pić niewielką ilość oleju słonecznikowego albo kukurydzianego, ponadto sformułował 10 przykazań do stałego stosowania:

– 1. Wstawaj od stołu zawsze z uczuciem pewnego niedosytu.

– 2. Nie jadaj między posiłkami (trzema), a ostatni posiłek spożywaj nie później niż trzy godziny przed udaniem się na spoczynek.

– 3. Spaceruj co najmniej godzinę dziennie.

– 4. Jadaj bez soli lub znacznie ogranicz jej spożycie.

– 5. Unikaj pokarmów wyschniętych.

– 6. Staraj się jadać tylko chleb glutenowy, który nie zawiera węglowodanów.

– 7. Pijaj nie więcej niż jedną szklankę mleka dziennie.

– 8. Codziennie spożywaj jedną potrawę na oleju roślinnym.

– 9. Nie pij alkoholu, przynajmniej ogranicz jego spożycie.

– 10. Kawę i herbatę pij bez cukru.

Gimnastyka wyszczuplająca 10 razy 10

Podajemy zestaw 10 ćwiczeń gimnastycznych, które wykonywane po 10 razy zapewnią zgrabną sylwetkę, pozbawioną nadmiaru tłuszczu. Czas ćwiczeń nie powinien przekraczać 15 minut. Na początek można zacząć od mniejszej liczby ćwiczeń.

– 1. Aby szyja i kark były szczuplejsze. Stań w rozkroku, ręce na ramionach. Głową wykonuj ruch kołowy wokół osi szyi.

– 2. Aby rozwinąć mięśnie piersi i ramion. Stań w rozkroku, brzuch wciągnięty. Wyciągnij ramiona w bok, złącz kciuk z palcem wskazującym, potem kciuk ze środkowym i tak dalej. Przez cały czas głęboko oddychaj. Powtórz ćwiczenie, zaczynając od małego palca.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>