Rozpis dań na początek tygodnia

Śniadanie: 50 g płatków kukurydzianych na mleku chudym i ewentualnie osłodzonych słodzikiem, plaster chudej szynki, sok pomidorowy, kawa lub herbata ze słodzikiem.

Obiad: mała przekąska (np. porcja chudej ryby z surówką), jogurt, pół melona. Podwieczorek: zimny napój mleczny.

Kolacja: sałatka z buraków, kurczak z grilla, przyprawiony cytryną lub kminkiem, jarzyny gotowane z odrobiną oleju, jogurt.

Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, serek biały chudy, plaster mięsa z drobiu, kawa lub herbata.

Obiad: mała przekąska (szynka z surówką), jo Podwieczorek: zimny napój mleczny.

Kolacja: sałatka z gotowanej dyni, filet rybny pieczony z po-midorami i grzybami, porcja chudego sera białe

Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, jogurt, lami, kawa lub herbata. Obiad: utarta marchewka, ćwiartka kurczaka ka szparagowa, sałatka, jogurt.

Podwieczorek: 1 brzoskwinia. Kolacja: sałatka z papryki zielonej i czerwonej, 200 g chudego białego sera z pokrojonym ogórkiem, mięt: biszkopt lub sucharek.

Śniadanie: 50 g płatków kukurydzianych z chudym mlekiem i słodzikiem, jajko, sok cytrynowy, kawa lub herbata

Obiad: kawałek kury z surówką, jogurt, brzos Podwieczorek: zimny napój mleczny.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>