Rozpis dań na poniedziałek

Śniadanie: płatki owsiane gotowane (mała porcja) ze świeżymi winogronami lub np. bananami, 1/2 szklanki chudego mleka, kawa bezkofeinowa lub herbata ziołowa (napoje bez ograniczeń, o ile są bez cukru).

Obiad: 100 g kurczaka bez skórki, pieczonego na grillu, z przyprawami ziołowymi i cytryną, 5 sztuk szparagów gotowanych lub filiżanka brokułów, pół filiżanki jagód: borówki, morwy, jeżyny, czarne jagody, jedno jabłko.

Kolacja: stek siekany lub z polędwicy 100 g, pół łyżeczki musztardy lub ketchupu, sałatka ze szpinaku z grzybami, cytryna do smaku, pół filiżanki jagód (jak wyżej) lub plaster ananasa.

Przed snem: pół filiżanki kompotu z jabłek, 5 sucharków z ryżu preparowanego, 0,25 I jogurtu.

Śniadanie: 2 jajka na miękko, 1 kromka chlet stego z małą kostką masła, 1 grejpfrut lub szklanka soku grejpfrutowego, kawa bezkofeinowa lub herbata ziołowa.

Obiad: patat lub pieczony kartofel, 2 łyżeczki śmietanki świeżej, sałata, pół filiżanki grzybów, sałatka z 3 pomidorów, przyprawa (1 łyżeczka oliwy, ocet lub cytryna), 0,25 I chudego jogurtu.

Kolacja: kotlet wołowy lub wieprzowy z grilla (może być również smażony), pół łyżeczki masła, dynia gotowana lub brokuły (pół filiżanki), jagody lub kompot jabłkowy.

Przed snem: 3 sucharki z mąki owsianej bez cukru lub 3 biskwity dietetyczne, pół szklanki chudego mleka.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>