Sok z pomarańczy do śniadania

Śniadanie: szklanka soku pomarańczowego, jajko na miękko, dwa biszkopty, szklanka mleka z drożdżami lub kawa z mlekiem, ponadto witaminy.

Drugie śniadanie: szklanka soku pomidorowego lub jogurt. Obiad: szklanka soku z marchwi, plasterek pieczonej wątróbki cielęcej, duszone jabłko, pokrojone w plasterki dwie cebule, filiżanka kawy naturalnej bez mleka.

Podwieczorek: szklanka soku warzywnego z drożdżami. Przed snem: szklanka mleka z drożdżami.

Śniadanie: połowa grejpfruta, dwa biszkopty, łyżka stołowa miodu pszczelego, szklanka mleka lub kawy z mlekiem, wzbogaconej łyżką drożdży.

Drugie śniadanie: szklanka soku z selerów lub pomidorowego. Obiad: 125 g pieczonego siekanego mięsa, plasterek pra-żonego chleba żytniego, filiżanka sałatki z owoców, herbata z cytryną lub kawa z mlekiem.

Podwieczorek: szklanka soku warzywnego z drożdżami. Kolacja: filiżanka chudego bulionu, kawałek chudej gotowanej wołowiny, zielona sałata bez oliwy, jogurt z jagodami.

Śniadanie: pomarańcza, jajko usmażone na boczku, kromka opieczonego chleba żytniego, filiżanka mleka lub kawy z mlekiem wzbogacona łyżką drożdży, ponadto witaminy.

Drugie śniadanie: szklanka soku z marchwi. Obiad: jajecznica z dwóch jaj, sałatka z pomidorów, tost, herbata z cytryną lub kawa z mlekiem.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>