Węglowodany

Napoje 3 cielęcina, chuda wołowina, wie-przowina, drób, króliki, chuda szynka wszystkie gatunki chudych ryb seler, cukinia, szpinak, koper, kapusta, pomidory, por, zielony groszek pomarańcze, truskawki, kiwi, jabłka, gruszki, brzoskwinie, grejpfrut, ananas odtłuszczone mleko, jogurt, chudy świeży ser chleb z pełnego ziarna, ryż, ziemniaki woda mineralna, kawa, herbata ziołowa, herbata, soki owocowe rozcieńczone wodą mineralną mięso jagnięcia, wątroba, kiełbasy, potrawy w sosach wszystkie gatunki tłustych ryb, np. węgorz czy łosoś żadne owoce suszone, owoce z puszki masło, gatunki tłustych serów frytki, jajka, ciastka wszystkie napoje alkoho-lowe o Typ 2 – kobieta szczupła z wydatnym brzuchem Charakterystyczna sylwetka to długie, szczupłe nogi i ręce, a gruby brzuch i talia. Przyczyna tkwi w niewłaściwym spalaniu. Oprócz deformacji figury, dochodzą jeszcze takie przypadłości, jak obstrukcje, niewłaściwa perystaltyka jelit, stresy i mała ruchliwość. Dieta dzienna nie powinna przekraczać 1500 kalorii. Menu powinno zawierać m.in. produkty z dużą ilością błonnika, np.: makarony, ryż, chleb z pełnego ziarna, surówki, ziemniaki, natomiast należy unikać słodyczy, głównie czekolad, oraz środków przeczyszczających.

Jeżeli deformacja brzucha nie jest duża, skuteczna może być gimnastyka tej części ciała. Poleca się szczególnie ćwiczenia izometryczne, które można wykonywać w każdych warunkach, np. zrobić wdech, z całej siły wciągnąć mięśnie brzucha i wytrzymać tak kilka sekund, bądź ćwiczenia domowe: położyć się na plecach, ugiąć kolana, ręce z tyłu głowy, teraz unieść tułów jak najwyżej i wytrzymać w tej pozycji kilka sekund.

Gdy dieta plus powyższe ćwiczenia nie dadzą rezultatów, wówczas należy rozważyć możliwość interwencji chirurgicznej. o Typ 3 – grube uda i wielkie biodra

To chyba najczęściej spotykany typ otyłości. W tym wypadku dieta dzienna nie powinna zawierać więcej niż 1200 kalorii. Należy unikać węglowodanów. Dzienną rację żywnościową najlepiej podzielić na kilka mniejszych posiłków, aby zmniejszyć uczucie głodu. Starać się unikać potraw smażonych.

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>